Danisha's FotoPage

By: Danisha Danisha

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 17-Aug-2007 07:31 Email | Share | Bookmark
Nisa at the playground

 
Eeeiii...apa ni, geli tapak kaki...
Geli nak jalan...
 
Eeeiiiii....bubuuuuuuu!
Apsal lain jer bubu nih?
This week mama Nisa still demam-demam...gi balik kat doktor, dapat ubat baru, demam dah baik batuk lak, so mama dok sambung MC sampai seminggu...semalam papa pun MC gak, bukan medical cert tapi 'malas' cert...hehheh
So duduk umah ngan Nisa, tengah hari sket sebab tenki (cuaca) pun kumori (mendung) jer, kami gi pool...mama yang demam pun turun gak...tapi orang tengah cuci lak, so bawak Nisa main kat playground...Nisa dok geli tapak kaki nak jalan atas lantai playground tu,biji-biji...hehheh Bagus gak lantai tu lembut, budak jatuh pun tak sakit...tapi Nisa kurang berminat jer nak main sebab nampak air pool, so ada la gambar sket nih...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net